پرش لینک ها

همکاری با پروشات نت

سیستم همکاری در فروش پروشات نت از همه اشخاص حقیقی دعوت می کند تا با فعالیتی اندک در حوزه معرفی محصولات و خدمات پروشات نت به دیگران از درآمد ویژه ای برخوردار شوند علاوه بر این شرایط اخذ نمایندگی و بازاریابی حرفه ای نیز وجود دارد و می توانید با انجام پروسه ای 100 درصد آنلاین به جمع بازاریابان و یا نمایندگان پروشات نت بپیوندید و از ساعاتی دیگر کسب درآمد را آغاز نمایید.

انتخـــــاب بـــــــا شمــــــاســــــــت

میزان همکاری خود با پروشات نت را شما مشخص کنید ما به هر میزان همکاری شما اهمیت می دهیم

بازاریابی پاره وقت

بازاریابی پاره وقت خدمات طراحی سایت و طراحی گرافیک پروشات نت

درآمد 10 درصد از هر قرارداد
+ پاداش های نقدی در قالب هدیه

بازاریابی حرفه ای

بازاریابی پاره وقت کلیه خدمات پروشات نت + امکان زیر مجموعه گیری

درآمد 15 درصد از هر قرارداد
+ بسته های حمایتی ویژه

اخذ نمایندگی آنلاین

ایجاد وب سایت تخصصی نمایندگی فروش محصولات پروشات

درآمد 20 درصد از هر قرارداد
+ 30 درصد درآمد تمدید سرویس ها

اخذ نمایندگی حضوری

ارائه مجوز نمایندگی به فعالان حوزه طراحی و تبلیغات در سراسر کشور

درآمد 25 درصد از هر قرارداد
+ ارائه کلیه پیش نیازهای ارائه خدمات

مدیریت آسان نمایندگی

پنل اختصاصی نماینگان

به کمک پنل اختصاصی نمایندگان پروشات نت به راحتی سرویس نمایندگی خود را مدیریت کنید ، قراردادهای خود را ثبت کنید ، نامه معرفی نامه رسمی دریافت کنید و درآمد خود را مدیریت نمایید حتی امکان انجام تبلیغات ویژه نمایندگان از طریق پنل نمایندگان وجود دارد.

ویژه بازاریابان و نمایندگان

اعتبار ویژه فروش

با عقد هر قرارداد به صورت پلکانی و بسته به میزان فروش نماینده یا بازاریابان درصدی از مبلغ قراردادها به عنوان اعتبار بازگشتی فروش به حساب نماینده بازمیگردد این اعتبار بسته به نظر شخصی نماینده یا بازاریاب قابل هزینه برای تبلیغات سرویس نمایندگی ، فروش اقساطی و .... می باشد

ویژه نمایندگان پروشات نت

وب سایت نمایندگی

نمایندگان پروشات نت با پرداخت هزینه اولیه معادل 5.5 میلیون تومان می توانند وب سایت نمایندگی اختصاصی خود را با دامنه و اسم اختصاصی سفارش دهند و خدمات و محصولات را به صورت آنلاین سفارش گیری نمایند این بستر آسان ترین راه عرضه خدمات می باشد.

کاتالوگ سرویس نمایندگی و بازاریابی پروشات

تاریخ انتشار : -------------------- آخرین بروزرسانی فایل : --------------------

فرمت فایل : PDF

FAQ

سرویس همکاری در فروش پروشات نت یکی از سرویس های درآمد آنلاین با بازدهی بالا است به صورتی که نمایندگان پاره وقت پروشات به طور مثال برای فروش هر وب سایت شرکتی با ارزش 30 میلیون تومان مبلغ 3 میلیون تومان به عنوان پورسانت دریافت می نمایند کافی است تعداد فروش های خود را افزایش دهید تا درآمد بیشتری کسب کنید نمایندگان فعلی پاره وقت پروشات نت ماهیانه مبلغی در حدود 5 تا 10 میلیون تومان درآمد کسب می نمایند . اما این عدد برای نمایندگان حرفه ای چیزی در حدود 2 تا 3 برابر است زیرا این افراد درصد بیشتری بابت هر قرارداد دریافت می نمایند و همچنین از زیرمجموعه های معرفی شده نیز کسب درآمد می نمایند . جالب است بدانید اعداد ذکر شده به عنوان درآمد بازاریابان بخش کوچکی از درآمد نمایندگان پروشات نت نیز نمی باشد و نمایندگان ما درآمدهای جذاب بالای 50 میلیون تومان ماهیانه را تجربه می کنند . این درآمدها تنها آورده همکاری با پروشات نت نیست و ما بسته های حمایتی و هدایای ویژه ای به بازاریابان و نمایندگان خود تقدیم می نماییم