پرش لینک ها

تولید محتوای شبکه های اجتماعی

سرویس تولید محتوای شبکه های اجتماعی پروشات نت در جهت تولید محتوای با کیفیت برای معرفی برندها ، خدمات و محصولات شما ارائه می گردد . متاسفانه با محدودیت های به وجود آمده برای شبکه های اجتماعی مختلف حجم تقاضا برای فعالیت در شبکه های اجتماعی کاهش پیدا کرده اما همچنان می توان گفت در کنار وب سایت های خدمات عمومی و وب سایت های شخصی ، شبکه های اجتماعی بهترین مرجع برای تبلیغات آنلاین به شمار می رود در نتیجه تولید محتوای با کیفیت از مهم ترین گزینه ها است که باید به آن توجه ویژه ای نمود.

جهت دریافت خدمات دیتا اینتری مخصوص هر شبکه اجتماعی آن را انتخاب نمایید

تولید محتوای اینستاگرام

تولید محتوای تلگرام

تولید محتوای واتس آپ

تولید محتوای یوتیوب

تولید محتوای فیسبوک

تولید محتوای پینترست

تولید محتوای آپارات

تولید محتوای لینکداین

Special services

خدمات ویژه سرویس تولید محتــوا شبکه های اجتماعی

طراحی قالب ایمیل تبلیغاتی

طراحی قالب ایمیل تبلیغاتی

قالب ایمیل های تبلیغاتی هرچه جذاب تر طراحی شود محتوای تبلیغاتی شما را به جذاب ترین شکل ممکن به دست مخاطب می رساند . این قالب ها هرچه جذاب تر و گرافیکی تر طراحی شود نگاه های بیشتری را به آگهی شما جذب می نماید.

طراحی بنرهای تبلیغات آنلاین

طراحی بنرهای تبلیغات آنلاین

بنرهای تبلیغات گرافیکی ، گرافیک متحرک و گرافیک متنی در صورت بیشترین بازخورد تبلیغاتی را ایجاد می کند که از گرافیکی جذاب و خلاقانه برخوردار باشد . ما با استفاده از دانش کارشناسان حوزه گرافیک بهترین بنرهای تبلیغات آنلاین را تولید می نماییم.

کاتالوگ خدمات تولید محتوا شبکه های اجتماعی

تاریخ انتشار : -------------------- آخرین بروزرسانی فایل : --------------------

فرمت فایل : PDF

FAQ

خدمات تولید محتوا شبکه های اجتماعی پروشات نت بسته به نوع شبکه اجتماعی ، ساختار محتوای درخواستی ( مثال : پست اینستاگرام ، استوری اینستاگرام ، کاور ویدیو یوتیوب و .... ) تعداد آیتم در هر سفارش و زبان طراحی متفاوت است . برای سفارش آنلاین این خدمات نیاز است تا فرم سفارش گیری مربوطه را تکمیل نمایید با تکمیل این فرم تعرفه خدمات درخواستی به شما نمایش داده خواهد شد و در کنار آن زمان طراحی آیتم درخواستی نمایش داده می شود و در نتیجه در صورت رضایت شما از مبلغ نمایش داده شده و زمان اجرا درخواست هزینه خدمات از شما به صورت آنلاین دریافت و درخواست شما به وضعیت درحال اجرا تغییر پیدا می کند .

به طور کلی قوانین همکاری با پروشات نت در بخش شرایط و قوانین سایت به صورت کلی بیان شده است اما در خصوص محتوا شبکه های اجتماعی قوانین پلتفرمی که محتوا برای آن طراحی و تولید می گردد در کنار قوانین اختصاصی خدمات تولید محتوا شبکه های اجتماعی از اهمیت خاصی برخوردار است . در زیر به برخی از این قوانین می پردازیم : 

امکان درخواست تولید و طراحی محتوا برای برخی از عناوین کسب و کار یا موضوعات بسته به قوانین داخلی مجموعه ممنوع است . به طور کلی ما برای صفحاتی که محتوای آنها مرتبط با آزار و اذیت گروه یا نژاد خاصی از اشخاص است و یا به گونه ای است که به عنوان نژاد پرستی معنی شود و یا برای صفحاتی که کالاها و یا خدمات ممنوعه چون فروش اسلحه و مواد آتشزا خطرناک ، دارو و مکمل های خوراکی بدون مجوز ، خدمات فرهنگی که منجر به اشاعه بی فرهنگی و یا خشونت در جامعه شود ، صفحاتی که خدمات جنسی ، صیغه و هسریابی و امثال موارد بیان شده   ارائه می کنند به شدت معذوریم