پرش لینک ها

سرویس دیتا اینتری

نگرانی ورود اطلاعات وب سایت به پایان رسید

دیتـــا اینتــری چیــست ؟

اصطلاحا به وارد کردن اطلاعات وب سایت ها دیتا اینتری گفته می شود . پروسه دیتا اینتری بسته به نوع محتوا هر وب سایت متفاوت است . در وب سایت های فروشگاهی عمدتا اطلاعات محصولات شامل توضیحات ، ویژگی ها ، تصاویر و دیگر اطلاعات محصول باید ثبت گردد . در وب سایت های شرکتی مقالات ، توضیحات خدمات و اطلاعات مجموعه ، اطلاعات نمونه کارها و پروژه ها و ...اطلاعات اصلی سایت محسوب می گردد درنتیجه بسته به نوع وب سایت در خدمات دیتا اینتری پروشات ما اطلاعات و مطالب وب سایت شما را ثبت خواهیم کرد .

سرعت درج اطلاعات توسط تیم فنی و ربات های اختصاصی پروشات نت

20۰۰+

محصول در روز توسط ربات

200+

محصول در روز توسط کارشناس

950+

مقاله در روز توسط ربات

60+

مقاله در روز توسط کارشناس

طــراحی گرافیــکی و UI
صفحــات وبـــــــ سایـــت

طراحی آبجکت های گرافیکی

کلیه آبجکت های گرافیکی پیشفرض صفحات مختلف سایت شما در پروسه دیتا انتری صفحات توسط کارشناسان و طراحان حرفه ای طراحی می گردد . این آیتم ها با رعایت ساختار UI وب سایت شما و همچنین با الگو برداری از هویت بصری برند وب سایت شما طراحی خواهد شد که حس یکپارچگی طراحی در میان کلیه المان های سایت شما به مخاطبین منتقل شود.

طراحی UI کلی وب سایت

اگر در کنار پروسه دیتا اینتری به فکر تغیرر UI و UX وب سایت خود هستید تیم کارشناسان و طراحان متخصص پروشات بسته های طراحی UI و UX متناسب با ساختار و محتوای وب سایت شما را به شما ارائه می نمایند تا به صورت دوره ای و یا در مناسبت های خاص بتوانید با کمک سرویس طراحی و دیتا اینتری پروشات ساختار گرافیکی سایت خود را تغییر دهید.

دستـــیار حـــرفه ای و همیـــشگی

سرویس دیتا اینتری پروشات نت را می توانید به صورت بسته های زمان دار در قالب قراردادهای یک ماهه ، دو ماهه و سه ماهه درخواست نمایید و در طول دوره زمانی قرارداد از همراهی کارشناسان و طراحان مجرب بهره مند شوید.

طول دوره
1 ماهه | 30 روز

محدودیت انتشار
20 مقاله در ماه

محدودیت انتشار
6 صفحه در ماه

طول دوره
3 ماهه | 90 روز

محدودیت انتشار
90 مقاله در 3 ماه

محدودیت انتشار
30 صفحه در 3 ماه

Company Website Pack

وب سایت شرکتی

بسته دیتا اینتری تخصصی وب سایت های شرکتی با تمرکز بیشتر بر ورود مقالات و طراحی صفخات سایت بهترین انتخاب برای وب سایت شرکت های خدماتی و نمایش نمونه کار و پروژه است .

Online shop Pack

فروشگاه آنلاین

بسته دیتا اینتری تخصصی وب سایت های فروشگاه آنلاین با تمرکز بیشتر بر ورود اطلاعات محصولات بهترین انتخاب برای وب سایت فروش محصولات فیزیکی و مجازی است تا اطلاعات کاملی از محصول ارائه دهند.

Download Website Pack

وب سایت خبری

وب سایت های خبری بر پایه مقالات و اخبار با کیفیت رشد می کنند زیرا تنها محصولی که برای ارائه دارند محتوای با کیفیت است . سرویس دیتا اینتری سایت های خبری به شما در ورود صحیح محتوا کمک ویژه ای می نماید.

Special features

قابلیت های ویژه سرویس دیتــا اینتری پروشـــات نــت

لینکسازی داخلی و خارجی

متخصصان سئو مجموعه پروشات در محتوای و دیتا ورودی شما بک لینک های داخلی و خارجی متعددی را ایجاد می نمایند تا چرخه لینک های داخلی و ارتباط لینک های خارجی به صورتی که برای موتورهای جستجو جذاب باشد ایجاد گردد..

رعایت استانداردهای سئو محتوا

ما دیتا و محتوای سایت شما را در زمان بارگزاری از نظر سئو بررسی می نماییم و تمامی استانداردهای سئو متن و تصاویر با دقت بالا رعایت می گردد. همچنین ما با دریافت کلمات کلیدی برجسته شما سعی می کنیم آن کلمات در محتوا و دیتا ورودی کاملا برجسته شود .

افزایش فروش چشمگیر فروشگاه ها

خدمات دیتا اینتری پروشات به سایت های فروشگاهی نیز ارائه می گردد و ما اطلاعات محصولات شما را متناسب با استاندارد درج محصول فروشگاه های بزرگ بومی و بین المللی مثل دیجی کالا و آمازون درج می نماییم . اطلاعات کامل محصول سبب اعتماد سازی برای خریدار و در نتیجه افزایش فروش شما می گردد .

فعال برروی بسته ویژه

تعمیرکار حرفه ای محتوای سایت

تعمیرکار محتوا سرویس دیتا اینتری پروشات نت ابزاری است برای رفع ایرادات محتوای پیشین وب سایت شما . با فعالسازی ایزار تعمیرکار محتوای کلیه محتواهای پیشین سایت شما از نظر کیفیت دیتا اینتری ، سئو ، رابط کاربری و ... بررسی شده و ضمن ارائه گزارش دقیق مشکلات موجود ایرادات آن با دقت بالا توسط کارشناسان پروشات نت رفع می گردد .