پرش لینک ها

مدیریت وب سایت

سرویس مدیریت وب سایت پروشت نت به کارفرمایان پروژه های طراحی وب سایت کمک می کند تا مدیریت وب سایت خودرا به تیم حرفه ای پروشات نت بسپارند و دیگر نگران تولید محتوا ، طراحی آبجکت های گرافیکی ، مدیریت کمپین های فروش و یا ایجاد و بروزرسانی محصولات نباشند و اطمینان داشته باشند که تیمی متخصص و آشنا به تمامی اجزاء و ابزارهای وب سایت های پروشات نت مدیریت وب سایت مجموعه آنها را به عهده دارند.

از مزایای مدیریت وب سایت های پروشات نت توسط تیم کارشناسان پروشات آشنای تیم مدیریت سایت با تمامی ابزارها ، سرویس ها و پتانسیل های وب سایت های پروشات نت است . این موضوع باعث می شود تمام ایده ها و خواسته های کارفرما با بهترین شکل ممکن اجرا و پیاده سازی شود .

آمار سرویس مدیریت وب سایت پروشات نت

6+

کارشناس مدیریت سایت

8+

تیم متخصص تولید محتوا

46+

ابزار مدیریتی پیشرفته

70+

ساعت کار مدیریتی هفتگی

زمـــان ارزشـــمـند را بــــه
درســـتی مدیـــریـــت کنـــید

ساعت کاری تیم مدیریت وب سایت پروشات نت

شما در بسته های مدیریت وب سایت پروشات نت می توانید ساعت کاری پرسنل و تیم کارشناسان پروشات را انتخاب کنید و بر اساس ساعت کاری که تیم پروشات صرف مدیریت وب سایت شما می نمایند هزینه بپردازید. ما با ایجاد سیستم محاسبه هزینه بر اساس ساعت کار عادلانه ترین سیستم مدیریت دستمزد را پیاده سازی کردیم تا تمامی کارفرمایان با هر نوع وب سایتی بتوانند از خدمات مدیریت وب سایت پروشات نت استفاده نمایند .

مدیریت در دستان شماست

در بسته های مدیریت وب سایت پروشات نت مدیریت در دستان شماست در پروسه ثبت سفارش انتخاب کنید که چه بخش های از عملیات مدیریت وب سات توسط تیم پروشات نت مدیریت شوند و از طریق سامانه پشتیبانی پروشات و پنل خدمات مدیریت وب سایت پروشات نت بر تمامی مراحل اجرا درخواست های خود نظارت کنید . شما می توانید در طول پروسه اجرا مدیریت وب سایت تعیین کنید که تیم پروشات برای روزهای آتی کدام بخش ها را مدیریت کنند یا بر روی کدام بخش ها تمرکز نمایند .

مدیریت در دستان شماست

در حال حاضر سرویس مدیریت وب سایت های پروشات نت بر روی بسته های وب سایت شرکتی ، وب سایت فروشگاهی و وب سایت ترکیبی قابل سفارش گیری است

بسته مدیریت
وب سایت شرکتی

11 سرویس حرفه ای
+ تا 8 ساعت کار روزانه

شروع هزینه بسته از
130.000 تومان

بسته مدیریت
وب سایت فروشگاهی

13 سرویس حرفه ای
+ تا 8 ساعت کار روزانه

شروع هزینه بسته از
130.000 تومان

بسته مدیریت
وب سایت ترکیبی

19 سرویس حرفه ای
+ تا 10 ساعت کار روزانه

شروع هزینه بسته از
130.000 تومان

Multilingual website

وب سایت چند زبانه

مدیریت وب سایت های چند زبانه به دلیل الزام آشنایی کارشناسان و اپراتورهای پروشات با زبان های دیگر سایت بسیار چالش بر انگیز است اما در حال حاضر امکان درخواست مدیریت وب سایت های انگلیسی و عربی توسط تیم پروشات نت وجود دارد.

Online stores

فروشگاه های آنلاین

مدیریت فروشگاه های آنلاین به دلیل حجم بالای اطلاعات و درخواست ها و همچنین تغییر روزمره موجودی کالا و قیمت های محصولات از حساسیت بالایی برخوردار است و نیازمند سرعت عمل و نظارت مستمر تیم مدیریت است .

اطلاعات در حال بارگزاری است .....

اطلاعات در حال بارگزاری است .....

اطلاعات در حال بارگزاری است .....

کاتالوگ سرویس موشک پروشات

تاریخ انتشار : -------------------- آخرین بروزرسانی فایل : --------------------

فرمت فایل : PDF

FAQ

در پروشات نت امروز کلیه خدمات و سرویس ها از طریق سامانه پروشات من ارائه می گردد در نتیجه خدمات مدیریت وب سایت پروشات نت نیز دارای پنل اختصاصی در سامانه پروشات من بوده که علاوه بر اعلام درخواست ها و تنظیم عملکرد روزمره تیم مدیریت وب سایت گزارش عملکرد روزانه را نیز می توانید مشاهده و بررسی نمایید . علاوه بر این در خدمات مدیریت وب سایت پروشات نت بسته به ساعت کار رزرو شده از طرف کارفرما سیستم چت مستقیم سایت به میزان ساعت کار درخواستی برای کارفرما باز خواهد بود تا بتواند با کارشناسان مجری خدمات سایت به صورت آنلاین در ارتباط و تعامل باشند.

بله در صورت نیاز کارفرما به خدمات گسترده تر و کامل تر می تواند سرویس سفارش داده شده را از طریق سامانه پشتیبانی پروشات من ارتقاء داده و از ظرفیت تیم پروشات بیشتر استفاده نمایند.