پرش لینک ها
My Proshut Support Center

پروشات من
دسترسی سریعپشتیبانی حرفه ایخدمات گستردهکاربری آسانارتباط پایدار

پشتیبانی با کیفیت و سریع با سامانه ای پیشرفته

عضو پروشات من نیستید ؟ برای عضویت در پروشات من باید یکی از محصولات پروشات نت را خریداری نمایید .

خدمات پشتیبانی

حرفه ای و پایدار

پروشـــات مــــن

ما برای دسترسی آسان تر و متناسب با نیاز کاربران سامانه پروشات من خدمات پشتیبانی را توسط کارشناسان متخصص و با همراهی سرویس های اتوماسیون شده به کاربران ارائه می کنیم .
خدمات سامانه پروشات من 24 ساعته است و حتی در روزهای تعطیل نیز می توانید از خدمات پشتیبانی ما بهره ببرید علاوه بر اینکه در مواقع اورژانسی سرویس پشتیبانی پاسخ سریع در دسترس کاربران قرار دارد که مدت زمان انتظار برای پاسخگویی و دریافت خدمات را به حداقل میرساند.

بهتـــریــن
تیکت پشتیبانی

تیکت پشتیبانی

تیکت پشتیبانی اصلی ترین روش ارائه خدمات پشتیبانی به کاربران می باشد این روش به دلیل ثبت و ضبط تمامی پیام ها و بررسی ماهانه پاسخ های کارشناسان جهت بررسی نحوه و کیفیت پاسخگویی و ارائه خدمت بهترین روش پشتیبانی به شمار می رود

چت پشتیبانی

چت پشتیبانی

سرویس چت پشتیبانی یک سرویس مکمل برای سامانه تیکتینگ به شمار میرود . در مواقعی که ارتباط برخط میان کاربر و کارشناس برای رفع مشکل نیاز باشد کارشناس این ارتباط را برقرار و تا رفع کامل مشکل دسترسی به آن برای کاربر فعال است.

سریعترین
سرویس امداد سریع

سرویس امداد سریع

سرویس امداد سریع در مواقعی که سایتها دچار قطعی کامل شده باشند و یا نفوذ هکرها به شکلی که اطلاعات حیاتی کاربران در معرض خطر باشد رخ داده باشد سرویس امداد سریع راه حلی سریع و حرفه ای برای رفع مشکل و یا نفوذ خواهد بود

انجمن های پرسش و پاسخ

انجمن های پرسش و پاسخ

انجمن های پشتیبانی و پرسش و پاسخ پروشات آرشیوی است از سوالات و گفتگوهای میان کاربران و کاربران و همچنین کاربران و کارشناسان پروشات در جهت حل مشکلات و ایجاد راهکارهای مفید برای مسائل پیش آمده درسرویس های پروشات

مشاوره توسعه وب سایت

یک وب سایت پویا و مترقی نیازمند توسعه روزانه و تامین رابط کاربری ایده آل برای تجربه کاربری بهتر است . ما در پروشات نت تحویل وب سایت را پایان تعهد خود نمی دانیم . اگر شما نیز به عنوان یک مدیر وب سایت به دنبال توسعه وب سایت خود هستید حتی اگر طراحی وب سایت شما توسط تیم پروشات انجام نشده باشد می توانید با دریافت وقت جلسه مشاوره با همفکری کارشناسان پروشات نت توسعه وب سایت خود را به پروشات نت بسپارید و از کیفیت طراحی و خدمات پشتیبانی حرفه ای پروشات برخوردار شوید .

درخواست وقت مشاوره خود را ثبت نمایید تا همکاران روابط عمومی پروشات وقت جلسه مشاوره حضوری و آنلاین را به شما اطلاع دهند

ابزارهای سامانه پروشات من

در سامانه پروشات من ابزارهای متعددی جهت ارائه خدمات پشتیبانی و مدیریت وب سایت های طراحی شده توسط پروشات نت و همچنین ارائه خدمات سرویس های پروشات نت در دسترس شماست.

همکاری در فروش

طراحی آنلاین

نظارت یکپارچه

پنل پیام کوتاه

ایمیل سرور

ارسال انبوه پیامک

هوش مصنوعی

خدمات بیمه ای

پایانه الکترونیک

خدمات بانکی

پی کوین

مجوزها

مدیریت هاست

داشبورد وبمستر

خطاهای سیستم

فایروال

شارژ سریع

کارشناس فنی

امداد سریع

بازار اشتراکی

کیف پول

سرویس اعتباری

مدیریت سئو و محتوا

محصولات فروشگاه آنلاین

محتوای ویدیویی

فروشگاه دامنه

هاستینگ

اس اس ال | SSL

آپلودسنتر

سرویس نقشه

پرداخت یار

مدیریت اپلیکیشن

احراز هویت

مدیریت اکانت ایمیل

ابزارهای وب سایت

دستورهای سرور

سوالی دارید ؟ پاسخگوی شما هستیم

اگر سوالی در مورد خدمات و سرویس های پشتیبانی پروشات دارید کارشناسان ما در ساعات اداری آماده برگزاری جلسات مشاوره با شما هستند .
ساعت جلسات مشاوره پروشات نت 10 الی 19 به جز روزهای تعطیل

کاتالوگ سامانه پروشات من

تاریخ انتشار : -------------------- آخرین بروزرسانی فایل : --------------------

فرمت فایل : PDF

FAQ

سامانه پروشات من از طریق آدرس https://proshut.net/my در دسترس است . هر کاربری که هر یک از سرویس های پروشات نت را خریداری نمایند پس از تکمیل سفارش اطلاعات فردی وی تبدیل به اطلاعات کاربری شده و حساب کاربری وی به صورت خودکار ایجاد و پس از دریافت پیامک خوش آمد گویی عضویت در جمع خانواده بزرگ پروشات می توانید با شماره موبایل خود و کد یکبار مصرف ارسالی وارد سامانه پروشات من شوید .

بله سامانه پروشات من به گونه ای طراحی شده که به محض ورود به حساب کاربری به وسیله تلفن همراه نسخه وب اپلیکیشن پروشات من برای راحتی بیشتر کاربران نمایان می شود . نسخه موبایلی پروشات من برای دسترسی آسان تر قابل نصب بر روی گوشی های اندروید و آی او اس می باشد .