پرش لینک ها
Logo Design

طراحی تخصصی
لوگو ترکیبیلوگو تایپوگرافیلوگو آیکون دیزاینآیکون و نماد

خدمات تخصصی طراحی لوگو و آیکون پروشات نت

لوگو تایپوگرافی

1.500.000 تومان

زمان طراحی | 7 روز کاری

لوگو ترکیبی

2.500.000 تومان

زمان طراحی | 10 روز کاری

لوگو آیکون دیزاین

1.400.000 تومان

زمان طراحی | 7 روز کاری

چرا طراحی لوگو

حرفه ای و اختصاصی

توسط پروشات نت

امروزه با مدرنیزه شدن کسب و کارها و روش های اطلاع رسانی هویت بصری برندها از اهمیت ویژه ای برخوردار شده ، بیشترین سهم در هویت بصری هر کسب و کار موفقی را آبجکت های گرافیکی تشکیل میدهند به گونه ای که تمامی مجموعه هایی که در جامعه امروزی به هر شکلی فعالیتی انجام میدهند باید برای جلب توجه مخاطب و بازار هدف جلوه بصری ویژه ای به عنوان هویت بصری از خود به نمایش بگذارند ، لوگو از این رو اهمیت پیدا می کند که تمامی آبجکت های گرافیکی و جلوه های بصری کسب و کارها در زمان طراحی به گونه ای از لوگو که اولین المان گرافیکی کسب و کار است برداشت می شود . پس شما برای اینکه در مسیر درست گرافیک در کسب و کار و یا فعالیت سازمانی خود قرار گیرید باید لوگو خلاقانه و حرفه ای داشته باشید ، هرچه بهتر و بیشتر روی این المان حساس گرافیکی سرمایه گذاری نمایید در ادامه راه نتیجه بهتری در زمینه هویت بصری کسب و کار خود خواهید گرفت .

بخش از نمونه کارهای ما

لوگو کافی شاپ تی پارتی

لوگو کافی شاپ تی پارتی

TeaParty Cafe
لوگو کافی شاپ دریپ

لوگو کافی شاپ دریپ

Drip Cafe
لوگو عرقیات شفا

لوگو عرقیات شفا

Shafa Distillates
لوگو کافه فکر

لوگو کافه فکر

Think Cafe
لوگو تتو آرتیست شیما شهابی

لوگو تتو آرتیست شیما شهابی

Shima Shahabi
لوگو گالری سپید

لوگو گالری سپید

Sepid Gallery

نکات و ویژگی های یکلــــوگو موفــــق

اولین نکته ای که باید به آن اشاره کنم این است که به هیچ عنوان کپی نکنید و یا از طراح نخواهید لوگو شما را مشابه لوگو یک برند شناخته شده طراحی نماید ، این کار بزرگترین لطمه را به کسب و کار نوپا شما میزند . با کپی برداری یا مشابه سازی لوگو مجموعه ای دیگر هیچ وقت برند شما هویت خود را در میان مخاطب به دست نخواهد آورد و در بهترین حالت شما یک کپی با کیفیت از برند مذکور خواهید بود . نکته بعدی که بسیار با اهمیت است این است که در طراحی لوگو عجله نکنید درست است لوگو از نظر مدت زمان پیاده سازی گرافیکی از یک تراکت هم زمان کمتری می برد اما پیش نیاز یک لوگو موفق و حرفه ای ایده پردازی است . ما در پروشات گرافیک تمام لوگوهای سفارش گرفته شده را در اتاق فکر به اشتراک می گذاریم تا نتیجه کار لوگویی خلاقانه و ویژه باشد . از شلوغ کردن لوگو بپرهیزید ، لوگو المانی گرافیکی است که طی چند ثانیه حرف خود را با مخاطب شما مطرح می کند و کمتر پیش می آید که مخاطبین برای بررسی و فهمیدن یک لوگو مکث کرده با دقت تمامی جزئیات آن را مورد بررسی قرار دهند . لوگو ها باید در عین سادگی اصلی ترین مفاهیم را در کنار عنوان و نامی که پشت آنها هست به مخاطب نمایش دهد پس شلوغی لوگو و استفاده از المان های نوشتاری توضیحی ، رنگ بندی شلوغ و غیر متمرکز سبب ناخوانایی و یا بدخوانایی لوگو شما خواهد شد .

کاتالوگ خدمات طراحی لوگو

تاریخ انتشار : -------------------- آخرین بروزرسانی فایل : --------------------

فرمت فایل : PDF

FAQ

تحویل اتودهای اولیه جهت بررسی به مشتری حداکثر طی ۸ روز آماده می شود . اما پس از ارائه اتودهای اولیه به ازای هر مرحله درخواست تغییرات توسط مشتری ۳ روز به این زمان اضافه خواهد شد تا زمانی که لوگو مورد تایید مشتری باشد . پس از تایید نهایی اتودهای ارائه شده لوگو طی یک روز کاری آماده تحویل می گردد.

لوگو مورد سفارش بسته به درخواست شما در فرمت های jpg,png,eps,ai,psd,pdf,cdi قابل ارسال است و بابت درخواست فرمت های مختلف هزینه ای از شما دریافت نمی شود

خیر مالکیت معنوی اتودهای رد شده متعلق به پروشات گرافیک است و در صورت هرگونه استفاده از آنها بر اساس قرارداد مشمول جریمه خواهید شد .

بله ما برای کلیه طراحی های انجام شده به درخواست مشتری گواهینامه مالکیت طرح صادر می نماییم که می توانید از آن برای اثبات مالکیت طرح استفاده نمایید .

بله تیم حقوقی پروشات گرافیک به درخواست شما برند و لوگو شما ثبت می نمایند که این مورد مستلزم پرداخت هزینه ثبت برند و ارائه مدارک مورد نیاز است ، در صورت تمایل می توانید از اینجا درخواست ثبت برند و نشان تجاری خود توسط پروشات نت را ثبت سفارش نمایید

بله لوگو نهایی شده انحصارا به شما تعلق دارد و ما در پروشات گرافیک حتی لوگو مشابه لوگو شما را طراحی نخواهیم کرد اما ما مسئولیتی در قبال افراد سودجو که طرح شما را سرقت می نمایند و از آن استفاده می کنند نداریم . در صورت بروز این مشکل می توانید از طریق مراجع قضایی طرح دعوا نمایید و پروشات گرافیک با صدور گواهی طراحی مالکیت شما بر طرح مذکور را تایید خواهد نمود.