پرش لینک ها

خدمات فیلم و عکس پروشات نت

ما در پروشات نت همیشه به دنبال توسعه خدمات و جامع سازی خدمات برندینگ مجموعه هستیم از اینرو پروشات نت با همکاری مجموعه خانه خلاقیت خدماتی تخصصی عکاسی تبلیغاتی و صنعتی و همچنین خدمات تخصصی فیلم برداری و تولید انواع کلیپ های تبلیغاتی ، مستندسازی و تولید محتوای ویدیویی را به سبد خدمات خود اضافه نموده است . این خدمات توسط کارشناسان فوق حرفه ای و متخصص حوزه عکس و فیلم به کمک تجهیزات کامل و حرفه ای عکاسی و فیلم برداری در محیط های عمومی و همچنین در آتلیه فوق تخصصی عکاسی صنعتی پروشات انجام می شود.

خدمات ویژه و تخصصی عکاسی ، فیلم برداری و سرویس های ویدیوگرافی و تولید کلیپ را انتخاب نمایید

خدمات فیلم برداری

خدمات عکاسی تبلیغاتی و صنعتی

سرویس های نوین فیلم و عکس

خدمات ویرایش ویدیو و تولید کلیپ

Photo & Video Services

خدمات فیلم و عکس تخصصی پروشات نت

کالکشن ان اف تی | NFT

کالکشن ان اف تی | NFT

ما مجموعه های ارزنده ای را از آبجکت ها ، مناظر ، آثار باستانی و .... با کیفیت بالا عکاسی و تولید نموده ایم و در قالب ان اف تی برای خرید کاربران به مزایده گذاشته ایم.

اجاره تجهیزات عکاسی و نمایشگاهی

اجاره تجهیزات عکاسی و نمایشگاهی

پروشات نت مجموعه ای از تجهیزات تخصصی عکاسی ، فیلم برداری و ابزارهای مورد نیاز غرفه های نمایشگاهی را برای اجاره در اختیار عموم قرار داده ایم

کاتالوگ خدمات عکس و فیلم پروشات نت

تاریخ انتشار : -------------------- آخرین بروزرسانی فایل : --------------------

فرمت فایل : PDF

FAQ

تیم عکس و فیلم پروشات در شهر بیرجند و دفتر مرکزی مجموعه ارائه خدمت می نمایند اما تیم ما در مواردی که حجم پروژه به گونه ای باشد که از نظر دستمزد و زمان پروژه اعظام تیم به شهرهای دیگر منطقی باشد مشکلی برای انجام پروژه در هرکدام از شهرها و مناطق ایران امکان پذیر است . 

در مورد خدمات عکاسی محصول و عکاسی صنعتی می توانید از سراسر ایران محصول و کالای خود را به آدرس دفتر مجموعه پروشات ارسال و تیم عکاسی پروشات در آتلیه فوق تخصصی عکاسی صنعتی تبلیغاتی مجموعه پروژه عکاسی را اجرا و در نهایت اقلام ارسالی به کارفرما عودت داده خواهد شد .

با توجه به منطقه جغرافیایی شهر بیرجند و نزدیکی بیرجند به شهرهای مشهد و زاهدان ارائه خدمت به مجموعه های فعال در این دو مرکز استان مجاور با شرایط ویژه قابل اجرا است .

متاسفانه در حال حاضر امکان ارائه خدمات اجاره تجهیزات فقط در شهر بیرجند و شهرهای استان خراسان جنوبی امکان پذیر است . برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید و ضمن اعلام شهر مورد نظر شما شرایط ارائه خدمات در شهر خود را از کارشناسان ما دریافت نمایید .